Szolgáltatásaink

Klasszikus felmérési metódus, melynek során részletes mintavételi terv alapján keresik fel kérdezőbiztosaink – lakossági felmérés esetén – otthonukban, vagy – üzleti vizsgálat esetén – telephelyeiken a megkérdezni kívánt személyeket. A kérdőív kitöltése személyes megkérdezéssel történik.

A felmérés során a Megrendelő üzlethelyiségében, bemutatótermében, vagy az ügyfél által igénybe vett szolgáltatás helyén (tömegközlekedési járművön, orvosi rendelőben, kulturális vagy sportprogram helyszínén), továbbá szakmai kiállításokon, vásárokon történik a megkérdezés. Kérdezőbiztosaink a megadott kiválasztási szempontok alapján megszólítják a tényleges vagy potenciális ügyfeleket, és személyes megkérdezéssel töltik ki a kérdőívet.

A lakossági vagy üzleti telefon-előfizetői jegyzékből véletlenszám-generálással kerülnek kiválasztásra a megkérdezettek. A telefonhívást kérdezőbiztosaink bonyolítják, irányításukkal, strukturált kérdőív alkalmazásával történik a megkérdezés.

A lakossági vagy üzleti telefon-előfizetői jegyzékből véletlenszám-generálással kerülnek kiválasztásra a megkérdezettek. A hívásokat számítógép bonyolítja, melynek során előre rögzített üzenet formájában automatikusan – kérdezőbiztos nélkül – történik a megkérdezés, a válaszadó a telefon gombjainak megnyomásával tud válaszolni az egyes kérdésekre.

A Megrendelő üzlethelyiségében, bemutatótermében vagy az ügyfél által igénybe vett szolgáltatás helyén (tömegközlekedési járművön, orvosi rendelőben, kulturális vagy sportesemény helyszínén), továbbá szakmai kiállításokon, vásárokon helyezünk ki kérdőíveket. A válaszadók kérdezőbiztos nélkül önként és önállóan töltik ki a kérdőívet.

Előre összeállított e-mail címlista szükséges a felméréshez. A listán szereplő címekre e-mail-en küldjük el a megszerkesztett kérdőívet, melyet a válaszadók önállóan és önként kitöltve küldenek vissza a megadott címre egy megadott időintervallumon belül.

Egy honlap látogatói, illetve különböző módon (telefonon, postai úton, e-mail-en) felkért személyek a megadott weboldalon találják meg a kérdéssort, melyet az utasítások szerint kitöltenek.

A kutatás lebonyolítása során egy jól kiképzett kérdező vezetésével történik beszélgetés a válaszadók egy-egy kisebb csoportjával. A csoport tagjai meghatározott szempontok szerint kiválasztott személyek (pl. egy adott szolgáltatást igénybe vevők). A beszélgetés strukturálatlan formában zajlik, de a vizsgálat főbb témaköreit, kérdéseit előre meghatározzák, és eszerint irányítja a kutató a vizsgálatot.

A mélyinterjú során képzett kérdező egyénenként beszélget a megkérdezettekkel kb. 30-60 perc időtartamban. A beszélgetés strukturálatlan formában zajlik, a beszélgetés menetét a konkrét válaszok befolyásolhatják.

    • Felméréseinkből rendszeresen jelennek meg eredmények az országos és helyi sajtóban, illetve az interneten. Az eredmények publikálásában, kommunikációs célú felhasználásban (reklám, PR anyag, egyéb sajtómegjelenés, szakmai ajánlatok, referencia anyag, Internet, stb.) igény szerint szakmai segítséget nyújtunk Megrendelőinknek.
    • A Real-PR 93. a teljes kutatási munkafolyamatot elvégzi: kérdőív összeállítása, tesztelése, mintavételi terv kidolgozása, mintavétel végrehajtása, megkérdezések lebonyolítása, ellenőrzés, adattisztítás, adatfeldolgozás, elemzés, kutatási jelentés elkészítése, prezentáció.
    • Minőségbiztosítási rendszerek dokumentációjához, továbbá EU-s és más pályázati anyagokhoz szükséges felméréseket is végzünk, széleskörű tapasztalattal rendelkezünk ilyen jellegű kutatásokban.
    • A kutatási folyamatban szerződés szerint betartjuk a vonatkozó törvényi előírásokat: a személyes adatok védelméről és közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló (1992. évi LXIII.) törvényben foglaltakat.
    • Igény esetén a kutatási folyamat egésze során teljes anonimitást biztosítunk Megrendelőnk számára.
    • A megkérdezettek személyes adatait kizárólag az adott felmérésben használjuk fel, más célú felhasználás (DM, kereskedelem, reklám, stb.) kizárt.
    • A kérdőív kérdéseire adott válaszokat és a válaszadók személyes adatait a megkérdezés idejétől kezdődően egymástól elkülönítve kezeljük.