• ügyfél-, vevő-, fogyasztói-elégedettség
  • meglévő vagy potenciális vevők igényei
  • fogyasztói, vásárlási szokások
  • médiumok közönségének mérete (olvasottság, nézettség, hallgatottság)
  • lakosságot közvetlenül érintő problémák (közbiztonság, oktatás, egészségügy, munkanélküliség, stb.) megítélése
  • piacméret meghatározása, fizetőképes kereslet felmérése, piackutatás
  • minőségbiztosítási rendszerek kiépítéséhez, pályázatokhoz szükséges mérések
  • fejlesztéseket, beruházásokat, szolgáltatás bővítést megelőző mérések
  • célcsoport vizsgálatok
  • politikusok, választásokon induló jelöltek ismertsége, támogatottsága, megítélése
  • pártpreferenciák, várható választási eredmények
  • tájékozódási szokások, tájékozottsági szint
  • termék, márka, szolgáltatás ismertsége
  • SWOT analízis – erősségek / gyengeségek / lehetőségek / veszélyek